יום שבת, 12 בפברואר 2011

טיפים וטריקים לגוף שיעזרו לכם להתגבר על המון צרות!

טריקים של הגוף

1. אם מדגדג לך בגרון, תגרד באוזן.
אם תכחכח בגרון, זה לא מה שיעביר לך את הגירוד. הנה דרך יותר טובה להתמודד עם דגדוגים בגרון: "כאשר העצבים שבאוזן מגורים, זה יוצר רפלקס בגרון שיכול לגרום לעיוות שרירים", אומר דוקטור סקוט שפר, ראש מחלקת אף אוזן גרון בבית חולים בניו-ג'רזי. "העיוותים האלה מקלים על הדגדוג". אז פשוט תגרד באוזן.
2. חוויית שמיעת העל.
אם יצא לך לפגוש חבר ותיק במקום רועש ותתחילו לפטפט, עדיף לך להפנות אליו את האוזן הימנית, היא מסוגלת לעקוב אחר שטף הדיבור טוב יותר, על פי חוקרים בבית הספר לרפואה באוניברסיטת קליפורניה. מצד שני, אם אתה מנסה לזהות שיר שקט שמתנגן ברקע, עדיף לך להפנות לכיוון את אוזן שמאל, אוזן שמאל טובה יותר בהגברת טונים מוסיקלים.
3. להתגבר על הדחף הקמאי שלך!
צריך להשתין? אין שירותים ברדיוס הנראה? תפנטז על ג'סיקה סימפסון. חשיבה על סקס מעסיקה את המוח שלך, כך לא תרגיש אי נוחות רבה, אומר דוקטור לארי ליפשולץ. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, הוא ממליץ, נסה את הקליפ שלה - These boots are made for walking
דחף לפיפי
4. לא תרגיש שום כאב.
חוקרים גרמנים גילו כי שיעול בזמן זריקה מפחית את הכאב. לדברי טאראס יוסיצ'נקו, מחבר המחקר על התופעה, השיעול גורם לעלייה פתאומית-זמנית בלחץ שבתוך החזה ועמוד השדרה, מה שמדכא את מוליכי הכאב של עמוד השדרה.
5. לנקות אף גדוש.
תשכחו מכל הכדורים והטיפות. דרך קלה יותר, מהירה יותר וזולה יותר להקלה על הלחץ בסינוסים, היא דחיפת הלשון כנגד גג הפה, ולאחר מכן הקשה בין הגבות עם אצבע אחת. זה גורם לעצם האף, שמחוברת דרך מעברי האף לפה, להתנדנד קדימה אחורה, אומרת ליסה דסטפנו, עוזרת פרופסור במכללת מישיגן. תנועה זו משחררת את הגודש באף. אחרי 20 שניות, אתה תרגיש את הסינוסים שלך מתחילים להתנקז.
6. להלחם באש בלי מים.
מודאג שהכנפיים שאתה אוכל עכשיו יחזירו לך בלילה? "לך לישון על צד שמאל", אומר דוקטור אנתוני, פרופסור לגסטרואנתרולוגיה. מחקרים הראו כי אנשים שישנו על צד שמאל נטו פחות לסבול מחומציות. הוושט והקיבה קשורים בזוית. כאשר אתה שוכב על צד ימין, הקיבה גבוהה יותר מאשר הוושט, דבר המאשר לחומצה שבקיבה להחליק אל הגרון. כאשר אתה שוכב על צד שמאל, הקיבה נמוכה יותר מהוושט, כך שכוח הכובד משחק לטובתך.
נר
7. רפא את כאב השיניים שלך מבלי לפתוח את הפה.
שפשף קרח על גב ידך, על השטח הקרומי בצורת V - בין האגודל לאצבע המורה. מחקר שנערך בקנדה מצא כי טכניקה זו מפחיתה את כאב השיניים ב-50%. מסלול העצב שבמרכז ה-V מעורר שטח במוח שחוסם את אותות הכאב מהפנים והידיים.
8. העלמת כוויות.
כאשר אתה בטעות שורף את האצבעות שלך על הכיריים, במקום להשתמש בקרח - נקה את העור והפעל לחץ קל עם כריות האצבעות של היד שלא נפגעה. "הקרח יקל על הכאב שלך מהר יותר", ד"ר דסטפנו אומר, "אך השיטה הטבעית מחזירה את העור שנשרף לטמפרטורה נורמלית, כך שהסיכון לשלפוחיות קטן".
9. שהעולם יפסיק להסתובב.
שתית יותר מדיי והכל מסתובב? שים את היד על משהו יציב. החלק שבאוזן שאחראי על האיזון שלך, צף בנוזל בעל אותה צפיפות כמו של הדם. כאשר האלכוהול מדלל את הדם, אז גם החלק האחראי על האיזון צף יותר, וזה מבלבל את המוח. כאשר אתה אוחז במשהו יציב, המוח קולט את זה ומקבל חוות דעת שנייה, ואתה תרגיש יותר מאוזן. בגלל שהעצבים ביד כה רגישים, זה עובד טוב יותר מאשר הפעולה המקובלת של הנחת רגל על הריצפה.
10. דיי לכאבים בריצה.
אם אתה כמו רוב האנשים, כאשר אתה רץ, אתה נושם בזמן שהרגל הימנית שלך פוגעת בקרקע. דבר זה מפעיל לחץ כלפי מטה על הכבד שלך (שנמצא בצד ימין), אשר לאחר מכן מושך את הסרעפת ויוצר כאב בצד הגוף. איך מתקנים? פשוט תנשום בזמן שהרגל השמאלית שלך פוגעת בקרקע.
11. תגרום ללב שלך לעמוד.
מנסה לשכך עצבנות של דייט ראשון? תנשוף על האגודל. "העצב התועה, אשר מסדיר את קצב הלב, ניתן לשליטה באמצעות נשימה", אומר בן אבו, מומחה לרפואת חירום. כך תוכל להחזיר את קצב הלב שלך לקדמותו.
12. תפשיר את המוח שלך.
שתית שתיה קרה מדיי מהר מדיי? מרגיש כאילו המוח שלך קפא? קח את הלשון שלך והצמד אותה לגג הפה. "כיוון שהעצבים בגג הפה שלך קפאו בפתאומיות, הגוף שלך חושב שהמוח קופא", אומר אבו, "כפיצוי, הוא מתחמם יתר על המידה, מה שגורם לכאב ראש חזק". ככל שתלחץ חזק יותר עם הלשון על גג הפה, כך יחלפו כאבי הראש מהר יותר.
13. להעיר את המתים.
"אם היד שלך נרדמה בזמן שאתה נוהג או יושב בתנוחה מוזרה, נדנד את הראש מצד לצד. זה יחזיר את התחושה ליד ללא כאב", אומר ד"ר דסטפנו. עקצוצים ביד לעיתים קרובות נגרמים מלחץ בפקעת העצבים שבצוואר שלך, הרפיית שרירי הצוואר משחררת את הלחץ.
פסל מדליק עם הידיים

14. לקרוא מחשבות.
את המחשבות שלך, מה חשבת? "אם אתה צריך לזכור משהו ליום שלמחרת, עבור עליו לפני השינה", אומר קנדי היימגארטנר, מרצה למדעי הביולוגיה באוניברסיטת איידהו. גיבוש הזיכרון הטוב ביותר קורה בזמן השינה. דבר שתקרא לפני השינה, קיים סיכוי גבוה יותר שהוא יקודד לזיכרון לטווח הארוך.
15. לנשום מתחת למים.
אם אתה מפרכס תוך 2 שניות שאתה מתחת למים נסה את הדבר הבא: לפני שאתה צולל, קח הרבה נשימות קצרות כדי לגרום לנשימת יתר. למעשה, לא החוסר בחמצן הוא הדבר שגורם לך לרצות נואשות לנשום, אלא ההצטברות של פחמן דו-חמצני אשר מעלה את רמת החומציות בדם שלך, דבר המאותת לגוף שלך שמשהו לא כשורה. "כאשר אתה עם נשימת יתר, שטף החמצן מוריד את רמת החומציות בדם", אומר דוקטור ג'ונתן ארמברוסטר, "זה טריק שיגרום למוח שלך לחשוב שיש לו מספיק חמצן". זה יקנה לך עוד 10 שניות לפחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...