יום רביעי, 8 בדצמבר 2010

''הישראלים האלה עושים את זה שוב''


 

1. מדענים בישראל מצאו כי מים מלוחים, אשר נשאבו מעומק של מאות מטרים מתחת למדבר, יכולים לשמש לגידול דגים במים חמימים. המים הגיאותרמיים, אשר מלוחים ממי הים רק במעט, נטולי כל זיהום וכן מצויים בטמפרטורה של כ-98 מעלות, מה שהופך אותם לסביבה אידיאלית.
 2. מפתחים ישראליים המעצבים משקפיים חדשניים, מבטיחים למשתמשי הטלפונים הניידים והאיי-פד תצוגת וידאו היי-טקית אישית. משקפי הוידאו הקלים והאופנתיים של לומס אופטיקל, עם תצוגה גדולה ושקופה המציגים מסך שקוף גדול שצף מול פניו של הצופה בזמן בחירת סרט, תוכנית טלויזיה או משחק וידאו – יהיו זמינים בשנה הבאה לצרכנים בארה"ב.
 3. כאשר סטיבן הוקינג ביקר לאחרונה בישראל, הוא שיתף את חכמתו עם מדענים, סטודנטים, ואפילו עם ראש הממשלה. אבל הקורבן המפורסם ביותר בעולם של טרשת ניוון השרירים גם למד שם משהו, בעקבות העבודה המתקדמת של האגודה הישראליתALS בשני מחקרים עובריים ותאי גזע מבוגרים, וכן הוכחת ההצלחה עם מחלות ניווניות. קהילת המחקר הישראלית בהחלט בדרכה למצוא טיפול למחלה קטלנית זו, אשר פוגעת ב-30,000 אמריקאים
 4. וטרקס, חברת סטארט אפ ישראלי, פיתחה קפסולה אלקטרונית חדשנית שיושבת בבטן הפרות, הכבשים או העיזים, ושולחת מידע בזמן אמת על בריאות העדר לאיכר באמצעות הטלפון או הדואר האלקטרוני .הקפסולה, אשר גם שולחת התראות מבעלי חיים כאשר הם במצוקה, נפגעו או אבדו, נבדקת כעת על עדר של פרות בתקווה כי המכשיר יביא לכך שמהעדר תצא אספקת בשר וחלב בריאים וטעימים יותר.
 5. בקרוב תהיה למיליוני משתמשי סקייפ בכל העולם גישה ל-"קישקיש", גלאי שקר חדש שפותח.
שירות אינטרנט זה הוא ללא תשלום ומבוסס על ניתוח קול שנמצא במתח (טכניקה הנפוצה בחקירות פליליות) שיוכל למדוד עד כמה האדם בצד השני של הקו דובר אמת.
 6. חוקרים במעבדה לתאי גזע עובריים בפקולטה לרפואהרפפורט" ובטכניון - המכון הישראלי לטכנולוגיה של ביו-רפואה והנדסה - הצליחו להכות ברקמת הלב. העבודה של ד"ר שולמית לבנברג ופרופסור ליאור גפשטיין, הובילו גם ליצירת כלי דם זעירים בתוך הרקמה, דבר המאפשר השרשה בלב האדם
 7. מערכות האבטחה של מגל הישראלית, הן המובילות בעולם בתחום מערכות האבטחה הממוחשבות, עם מוצרים בשימוש בלמעלה מ-70 מדינות ברחבי העולם, המגנים על כל דבר: מגבולות לאומיים ועד למתקנים גרעיניים ונמלי תעופה. המוצר החדש של החברה, DreamBox, מערכת אבטחה משוכללת הכוללת וידאו חכם, ניהול אודיו וחיישן, נמצא כעת בשימוש על ידי אחת מרשויות המים הגדולות בחוף המזרחי בארה"ב ושומר על אתרי השירות
 8. ידוע שלכלבים יש ראיית לילה טובה יותר מאשר בני האדם וחושי ריח ושמיעה מפותחים בהרבה. 'ביו-סנס טכנולגיה' הישראלית חקרה וניתחה לאחרונה, בשיטה אלקטרונית, 350 נביחות שונות.
מצאו כי כלבים מכל הגזעים והגדלים נובחים את אותה הנביחה כאשר הם חשים איום. החברה עיצבה 'קורא-נביחות', זהו חיישן שיכול לקלוט נביחת איום של הכלב, ובו זמנית להתריע בפני הנפשות הפועלות. זהו רק אחד מתוך סדרה של מערכות אבטחה חדשניות שיצאו מישראל, המכונה ע"י המגזין 'פורבס': "המדינה ללכת אליה, בכל הקשור לטכנולוגיות אנטי טרוריסטיות".
 9. החברה הישראלית, מדיקל ביו-קונטרול, מכרה לחברה אמריקאית ב-50 מילון דולר את ממריץ האלקטרוני הראשון כדי לטפל בבריחת שתן. כעת, זה עובד על CardioFit,אשר משתמש בגירוי עצבי חשמלי לטיפול באי ספיקת לב .
היום כמעט חמישה מיליון אמריקאים סובלים מאי ספיקת לב, וכן למעלה מ- 40,000מקרים חדשים מאובחנים מדי שנה.  CardioFit כבר מייצרת מידה רבה של התרגשות עם המכשיר הראשון, בו קיים פוטנציאל לבלום את המחלה הקטלנית
.
 

10. שנה אחת אחרי שמפלגת השמאל הסוציאליסטי של נורבגיה השיקה קמפיין הקורא לחרם נגד ישראל ,ייבוא המוצרים הישראליים גדל ב 15% - העלייה החזקה ביותר מזה שנים רבות בנורבגיה.
 אל מול מאמציה של החברה הישראלית לתרום לאנושות ולפיתוח העולם המערבי, נשאלת השאלה מה תרמו לעולם אלה המבקשים להשמידה, פרט לשנאה ושפיכות דמים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...